Není optimalizace jako optimalizace. Rozlišujeme mezi sedmi různými druhy, pojďme se tedy podívat, jaké může být SEO seolight.cz?
Mezinárodní SEO. Takové budete potřebovat, pokud chcete expandovat do zahraničí. Zkrátka, pracujete s jedním webem, který je však určen pro více trhů. Samozřejmě také záleží na tom, do které země chcete cílit.
Druhou možností je tzv. JavaScript, neboli speciální skriptovací jazyk, pomocí kterého se webové stránky programují. Díky tomu je možné dynamicky vkládat obsah, odkazy a další prvky na webové stránky.
Další možností je Youtube SEO. Jedná se o druhý největší vyhledavač na světě. V tomto případě je důležité především název, titulky, kategorie, štítky a popis. Samozřejmě samotná práce s videem je také podstatná stejně, jako podpora mimo YouTube.
Čtvrtým druhem je ASO, nebo SEO mobilních aplikací. Je to vlastně proces optimalizace tak, aby se výsledky vyhledávání objevili v obchodu s aplikacemi na co nejvyšším místě. Je to takový vyhledávač. Vzhledem k neskutečnému množství aplikací se však musí řídit více měřítky. V praxi to znamená: titulek, klíčová slova, počet stažení a recenze.
Další v pořadí je Instagram SEO. Jedná se optimalizaci pro Google a zobrazení daného instagramového profilu. Jde tedy o soubor doporučení. Proto je tato optimalizace trochu náročnější. Je totiž nutné pracovat se strukturovanými daty, které propojují web se sociálními sítěmi.
Předposledním typem je GEO, nebo SEO pro GIF vyhledávače. GIF obrázky se těší stále větší popularitě. Skloubením GIF obrázků a aplikací GEO pak můžete kreativně budovat značku. To je zatím největší marketingový prostor, který tato platforma nabízí. GEO tedy spočívá jen na přidávání štítků jako klíčových slov.
Posledním druhem je tzv. Negativní SEO. Jeho podstatou je poškozovat konkurenční web. Nemusíte se však bát, že by vás někdo mohl vyřadit z vyhledávání. Rozhodně ne v případě, že SEO děláte správně a neustále na něm pracujete.