Pro každý z webů na internetu je hlavní to, aby se tento těšil dostatečnému zájmu veřejnosti. Návštěvnost je totiž logicky tím nejzákladnějším předpokladem pro dosažení zamýšlených úspěchů. Web, na který nikdo nebo skoro nikdo nechodí, totiž samo sebou nemůže předávat veřejnosti poselství, jež nese, respektive nabídku, kterou zprostředkovává, a to je naprosto zásadní nedostatek.
Jenže dosažení dostatečně vysoké návštěvnosti není nikdy jednoduché. To, že je web vyvěšen, ještě vůbec neznamená, že se tento někdy shledá se zájmem publika, a sice proto, že lehce zapadne mezi nekonečným množstvím dalších nabídek, jež mu konkurují. A vymanit se z toho a zazářit znamená pro to nejprve něco udělat. A co?
Nejlepším a vlastně jediným spolehlivě působícím způsobem, jak se na síti prosadit, je využití SEO optimalizace. Tedy využití různých počinů vedoucích ke zlepšení postavení dotyčného webu v internetových vyhledávačích.
Web zkrátka musí být z pohledu vyhledávačů, oněch nástrojů, jež jsou využívány k hledání relevantního obsahu v tom všem, co lze na internetu nalézt, dokonalý, aby se propracoval na některou z nejpřednějších pozic, tam, kam míří všichni, kdo po něčem konkrétním pátrají. Protože jenom na těchto nejdokonalejších pozicích je záruka, že se sem nahrnou uživatelé, z nichž následně mohou vzniknout dejme tomu pravidelní uživatelé či klienti.
A jak se taková optimalizace provádí? Teoreticky nejde o nic zase až tak složitého, ale jak se může každý přesvědčit tím, že se o to pokusí, není to zase až taková legrace. A proto to chce angažovat ty nejlepší odborníky, kteří se postarají o zdokonalení webu, správnou volbu klíčových slov, napsání dokonalých textů, vytvoření zpětných odkazů a propagaci. Protože právě díky těmto činnostem se web zalíbí vyhledávačům, díky tomu získá lepší pozici a vyšší návštěvnost. A to je to, co je dost možná naprosto nejdůležitější věc, již si weby žádají.